تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ خليل حكيمي فر 

به نام خدا و با سلام خدمت استاد ارجمند

پيرو سخنان شما عرض مي كنم اگر استاد دانشگاه نظراتي از خود نداشته باشد و حرفي جديد نگويد و شاگردان را به تامل و تفكر واندارد چه تفاوتي ميان استاد و ضبط صوت وجود دارد؟اگر قرار باشد استاد مطالب معمول را مطالعه كرده و بي كم و كاست به دانشجو منتقل نمايد چه ضرورتي به وجود اين همه دم و دستگاه و دانشگاه و استاد هست؟كساني كه مخالف طرح آراي خاص در دانشگاه هستند بفرمايند پس چگونه مي توان باب بحث و طرح نظرات مختلف و در نتيجه توليد علم در دانشگاه را گشود؟ نيم نگاهي به نحوه برخورد باز و بر اساس منطق علمي در دانشگاههاي پيشرفته دنيا مي تواند نشانگر دلايل موفقيت آنها در زمينه پيشرفت علم در آنجا باشد. به هر حال اينجانب بعنوان كارشناس حلقه علمي علوم ‍قرآني و تفسير از همه نظريه پردازان ، نو آوران و ناقدان دعوت مي كنم كه نظر خود را در اين حلقه فرهيخته علمي كه متشكل از برترين اساتيد در زمينه علوم قرآني و تفسير است مطرح نمايند. اين نظرات در جمع اين حلقه تنها بر اساس منطق علمي فارغ از هر گونه جنجالها و حواشي مورد بررسي قرار مي گيرد و از حمايتهاي ويژه هيات حمايت از كرسي هاي نظريه پردازي،نوآوري و نقد وابسته به شوراي عالي انقلاب فرهنگي برخوردار گردد.

با سپاس

خليل حكيمي فر

پاسخ

به نام خدا و با سلام. از اين كه منت نهاديد و مطالب اين پست را مطالعه و اظهار نظر فرمود، كمال تشكر مي كنم. دعوت آن جناب از صاحب نظران به نظريه پردازي و نقد و نوآوري بسيار شايسته است. اميد است با اهتمام آن جناب كرسي هاي نظريه پردازي و نقد و نوآوري حلقه علوم قرآن و تفسير رونق بيش از پيش پيدا كند. با تشكر نكونام
+ يك دانشجو 

با عرض سلام خدمت استاد محترم.

بنده از حضور در كلاسهاي شما بهره هاي زيادي بردم.از جمله اينكه ياد گرفتم همواره در نظريات و آراء دانشمندان تأمل كنم و بدون تحقيق آنها را نپذيرم.اين درسي بود كه هيچ وقت فراموش نمي كنم و شما روحيه ي بحث و مناظره را با سعه ي صدر و اخلاق دانشگاهيتان در ما دانشجويان تقويت كرديد.از شما بسيار متشكرم و همواره خود را شاگرد شما مي دانم.گرچه نظرات شما را نمي پذيرم!

+ يارمحمدي 

با سلام نظرات شما بسيار جالب و قابل تامل است