درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2   3   4   5    >>    >
 
+ ريحانه 
باسلام رشته کارشناسي علوم قرآن وحديث، معدل:16، فرصتم خيلي زياد نيست و متاسفانه در زمينه زبان عربي و انگليسي تسلط زيادي ندارم.بيشتر علاقه مند به موضوعات اجتماعي،خصوصا در زمينه ازدواج و مخصوصا الگو پذيري زوجين از حضرت علي و حضرت زهرا عليهما السلام و بررسي زندگي زناشويي آن بزرگواران هستم.لطفا مرا راهنمايي بفرماييد.باسپاس فراوان
پاسخ

سلام. ارزيابي رسم ازدواج در جامعه را با تکيه بر آيات و روايات بررسي فرماييد. بديهي است که روش جمع آوري اطلاعات بايد به صورت ميداني باشد.
+ ميحاج 
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت استاد گرامي دانشجوي کارشناسي ارشد تفسير قران هستم رشته کارشناسي اينجانب مترجمي زبان انگليسي بوده است.و مسلط به ترجمه مي باشم.ايا کتابي به زبان انگليسي در مورد قران يا ديگر موضوعات ديني وجود دارد که ترجمه نشده باشد.يا مي توانيد جزوات يا کتابهايي به زبان انگليسي به اينجانب معرفي کنيد که شامل نظرات مستشرقان قران پژوه باشد.از موضوعات پيشنهادي شما نيز خوشحال مي شوم.
پاسخ

سلام. متأسفانه من به آثار انگليسي اشراف ندارم.
+ فاطمه اقبالي 
با سلا من رشته کارشناسيم تفسير بوده با معدل 18ارشد رشته علوم قران وحديث ميخونم با معدل 18موضوع ندارم لطفا کمک کنيد تازه شاغلم معلم هستم
پاسخ

سلام. به نظر من هر موضوعي را که به ترتيب تاريخي کار کنيد، مطلوب است.
+ علي 
سلام خدا قوت ممنون از راهنمايي هاي شما سرور گرامي.من دانشجوي ترم سه علوم قران وحديث مي باشم شاغل هستم و علاقمند به موضوعي پيرامون اهل البيت در کتب تفسيري ميباشم ممنون ميشم منو در اين رابطه راهنمايي کنيد
پاسخ

سلام. هر موضوعي که بگيريد و به ترتيب تاريخي بررسي کنيد، نو مي تواند باشد.
+ علي 

سلام خسته نباشيد

باتشکر از پاسخگويي هاي به موقع و دقيق شما

اينجانب دانشجوي ارشد علوم قران وحديث با معدل 18/7 مي باشم

به دنبال يک پايان نامه با رويکرد تفسير موضوعي يا نقد علمي براي مثال اعجاز عددي

يا اينکه در زمينه اجتماعي {امر به معروف}

پاسخ

سلام. موضوع سر راست و آساني بگيريد، ترجيح دارد. در زمينه تفسير موضوعي هر موضوعي را بگيريد و آن را در تفاسير به ترتيب تاريخي تحقيق کنيد، نتايج ارزشمندي دارد. موفق باشيد.
+ ف .خ 
سلام عليکم.ببخشيد استاد بزرگوار،من سطح سه حوزه رشته تفسيرو علوم قرآن ،وهمچنين کارشناسي ارشد رشته علوم قرآن وحديث رابه پايان رسانده ام ،علاقمندم که يک موضوع جديد اگر در صورت امکان در زمينه حج و ياهرزمينه علوم قرآني ديگري راانتخاب نمايم.ضمنابه تحقيقات تطبيقي نيز علاقمندم.اما واقعا درانتخاب موضوع به مشکل برخورده ام.لطفااگرممکن است راهنمايي فرماييد.باتشکرفراوان وآرزوي توفيقات روز افزون ازحضرتعالي
پاسخ

سلام. بررسي تاريخي حج يا بررسي تطبيقي حج در اسلام و جاهليت مناسب است.
+ رامندي 


با سلام و عرض خسته نباشيد خدمت استاد گرامي

بنده دانشجوي ترم هفت تربيت معلم قرآن دانشکده علوم قرآني خوي ام که دنبال يه موضوع بکر و مفيد برا پاياننامه هستم اگه ممکن در زمينه راهنماييم کنيد.با تشکر.

پاسخ

سلام . بررسي هاي تاريخي دستاوردهاي نو دارد. هر موضوعي را که به ترتيب تاريخي در منابع بررسي کنيد، مطلوب است.
+ ليلا سليماني 
استاد گرامي سلام عليکم دانشجوي ترم سوم کارشناسي علوم قران و حديث هستم در صورت امکان يه موضوع تطبيقي در حوزه علوم قراني به بنده معرفي نماييد ممنون از لطفتان
پاسخ

بررسي تطبيقي نقش سياق در تفاسير سني و شيعي در زمينه آيات ولايت
+ زينب 

سلام، طلبه سطح دو هستم .با توجه به اينکه فرزند شيرخوار دارم فرصت زيادي براي تحقيق و مطالعه ندارم و به موضوعات قرآني علاقه مندم . نظرتان در مورد موضوع نسبت سنجي بين گفتار نيک و رفتار نيک در قرآن چيست ؟ در عين حال تقاضا دارم موضوعي را نيز شما پيشنهاد کنيد.خيلي ممنون.
پاسخ

سلام. شما بايد موضوعي را انتخاب کنيد که اطلاعاتش مشخص و به سادگي قابل شناسايي و جمع آوري باشد. موضوع پيشنهادي شما مبهم و ذهني است و تحقيق در آن هم مشکل است و هم بسا بي نتيجه. شما بهتر است، يه آيه بحث انگيز را انتخاب کنيد و در تفاسير به ترتيب تاريخي بررسي نماييد. براي مثال، بررسي تاريخي آيه آفاق و انفس مي تواند از آن جمله باشد.
+ ر.ق 
سلام عليکم
تقاضا دارم بنده رو در زمينه ي موضوعي بکر ونو براي مقالات علمي پزوهشي راهنمايي بفرماييد.
باتشکر...
پاسخ

سلام. به نظر من هر موضوعي که به ترتيب تاريخي بررسي شود، مي تواند نو باشد.
+ زهره 
با سلام و تشکر از کار با ارزشتون
مي خواستم در مورد انتخاب موضوع پايان نامه راهنماييم کنيد
من مي خوام اين موضوع رو انتخاب کنم چرا خداوند اسماء را فقط به حضرت آدم تعليم داد و به حوا تعليم نداد. ايا منابع کافي هست؟ و اين موضوع کار شده يا نه؟
پاسخ

سلام. دليل خاصي وجود ندارد.
+ زهراطحان 
سلام استاد.بنده موضوعي بنظرم رسيده :مقايسه حزن و اندوه ونشاط ازنظر قران و روانشناسي.
که در قران به تقدم رفع افسردگي بر ايجاد شادي و نشاط اشاره شده در حالي که در علم روانشناسي خلاف اين ديده شده و عواقب بدي در پي داشته است.
به نظر شما موضوع خوبي براي پايان نامه انتخاب کرده ام يا خير؟
وباتوجه به منابع موجود اين موضوع به حد نصاب يک پايان نامه خواهد رسيد؟
من دانشجوي ارشد علوم قران و حديث علوم تحقيقات هستم و حافظ قران
به زبان انگليسي تبحر ندارم اما در زبان عربي تاحدودي سررشته دارم
باتشکر از اينکه وقتتان را در اختيار بنده گذاشتيد.


پاسخ

سلام. من موافق بررسي تطبيقي موضوعات ميان علوم و قرآن نيستم؛ چون نه قرآن کتاب علمي است و نه نوآوري خواهد داشت و در تطبيق نيز مشکلات زيادي هست. پيدا کردن آيات مرتبط بسيار مشکل است و ارتباط دادن آيات به دستاوردهاي علمي بسيار تکلف آميز و بي مزه است.
+ حجازي 
با سلام. لطفا براي موضوع گناه در قران و عهدين، علاوه بر قران و کتاب مقدس چند کتاب به عنوان منبع معرفي کنيد.ممنونم
پاسخ

سلام. در اين زمينه تحقيقي نکردم. در گوگل سرچ بفرماييد، بسا بيابيد.
+ حجازي 
با سلام و ادب. دانشجوي ارشد علوم قران هستم.از نظر تکراري نبودن و مناسب براي کار پايان نامه نظرتان را بفرماييد1- گناه در قران و عهدين 2- معنا شناسي توکل يا شرک يا ظلم 3- معنا شناسي تاريخي الفا ظ قران در حوزه اخلاق (اگر اين مورد مناسب است آن را کمي تبيين کنيد) ممنونم
پاسخ

به نام خدا و با سلام. تحقيقات تطبيقي مثل گناه در قرآن و عهدين اگر تکراري نباشد، مفيد است.
+ سيده شيرين حجازي 

با سلام وآرزوي عنايت خاص خداوند بر احوال شما

دانشجوي ارشد علوم قران هستم با معدل 19.33 آشنا به زبان عربي در حد مناسب .تدريس تفسير قران در چند حسينيه . براي موضوع پايان نامه دو موضوع به نظرم رسيد 1 مقايسه برخورد يهود و نصارا با دين اسلام از منظر قران (فکر کنم در نتيجه گيري به تفاوت خصوصيات خواص و عالمان ديني آنها برسم) 2- معنا شناسي قلب در قران . نظرتان را در مورد هر کدام بفرماييد و اگر موضوع ديگري به نظرتان مي رسد بفرماييد. التماس دعا .


پاسخ

با سلام. تکراري به نظر مي رسد.
 <      1   2   3   4   5    >>    >