تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ فرهاد 
درود بر دکتر نکونام عزيز
+ آقانوري 
باسلام ،خبر خوبي بود خيلي خوشحال شدم انشالله موفق باشيد
پاسخ

سلام از لطف شما ممنونم. شما هم موفق باشيد.
+ محمد جوادي 
براشون متاسفم! اون دانشگاه لياقت و ظرفيت داشتن افرادي مثل شما رو نداره! شما که خودتون تمام اين اتهامات را توضيح دادين و خودتون و نيتتون رو شناسوندين اما سوال اينجاست که اگر ما فرض رو بر اين هم بگذاريم که تمام اون اتهامات راست بوده باشه باز هم خيلي مسخره بود اگر با جنابعالي بر اين اساس برخوردي صورت ميگرفت! که مسخره هست...
چي فکر ميکردند و چي شد!روزگاري آرزوي امثال مطهري ها اين بود که در ايران انقلاب بشه و يه استاد مارکسيست بتونه بدون ترس تو دانشگاهش نظراتشو ارائه کنه و درس بده ونقد بشه!!! اما حالا به امثال شما...
دير نيست زماني که خواهند فهميد از چه چيزي خرج کردند...
أَمْ تَحْسَبُ أَنَّ أَكْثَرَهُمْ يَسْمَعُونَ أَوْ يَعْقِلُونَ؟ ان هم الا...
پاسخ

البته ما بايد در چارچوب قوانين و مقررات فعاليت بكنيم و لذا اشاعه افكار الحادي قابل دفاع نيست. منتها، بلي، ما بايد مجال بدهيم كه اگر كسي داراي افكار الحادي بود، در دانشگاه افكارش را مطرح كند و نقد شود. متأسفانه در شرايط حاضر، به موحدان هم اجازه مطرح كردن نظرهايشان را حتي در چارچوب اصول و ضروريات دين و مذهب نمي دهند؛‏ چه رسد به ملحدان.
+ دانشجو 

استاد عزيز بسيار خوشحال شدم و آرامش يافتم از اينكه بالاخره حقيقت بر همه كساني كه يا دشمني كرده اند و يا شك كرده اند روشن گرديد. گرچه براي بنده و بسياري از دانشجويان شما كه به درستي با عقايد و نظرات نوراني و متفكرانه شما آشنا هستند، هيچ فرقي نمي كرد و ما مطمئن بوديم اين اتهامات از سوي مخالفان نظريه پردازي و عالمانه نگري و نيز حسودان و كم ظرفيت هاي گاها دوست نما مطرح شده است. به هر حال از اين كه آزار و اذيت ها تاحدودي پايان يافت خدا را شكر مي كنيم و از خدا مي خواهيم خودش شرشان را از سر شما كم كند و توان و توفيقي مضاعف عنايت كند تا به مطالعات و تحقيقات پربارتان با انگيزه چند برابر ادامه دهيد.

درخواستي هم داشتم! دعا كنيد براي مؤمناني كه به نوعي مانند شما گرفتار تهمت ها و اهانت هاي ناشي از حسادت ها و جمود ها و كج فهمي ها و غرور و تكبر و دنيا پرستي ها و .... شده اند و خداوند هم يقيقنا بزودي از ايشان دفاع خواهد كرد اما به دلايلي كه فقط خودش آگاه است برايشان تحمل رنج و درد و دلشكستگي بيشتري را مي پسندد و همچنان صبر و طاقت و ايمانشان را مي سنجد، حتي به قيمت دوري از خانواده ها و همه موقعيت هاي قبلي!

ان شاء الله پروردگار در قبال رنج هاي روحي كه نصيب شما كردند،‌اجر اخروي برايتان بنويسد و مارا هم دعا كنيد.


پاسخ

سلام بر شما. از لطف شما ممنون. از خداي بزرگ مي خواهم كه همه ما را به راهي كه مرضي خودش است، هدايت و استعانت فرمايد.
+ کياني 
سلام استاد
از وقوع اين اتفاقات عجيب متاسفم!
خدارو شکر که رفع اتهام شد و مسلما در روشن نمودن افکار مسئولين هم تاثير گذار خواهد بود.
هرچند که اميد توبه از برخي از اتهام زنندگان نمي رود...
پاسخ

سلام عليكم. از لطف شما ممنونم.
+ حسيني 


به نام خدا

وسلام استاد ،من نيز خداوند را به خاطر حل شدن اين مشکلات شکر مي کنم با آرزوي موفقيت روز افزون براي شما استاد گرانقدر .

پاسخ

به نام خدا و با سلام. از لطف شما ممنونم.
+ عسگري 

با سلام

خدا را شکر. خبر بسيار مسرت بخشي بود و البته اميدوار کننده. صبر و استقامت شما درس گرفتني است. از خداوند بزرگ برايتان توفيق و نيکويي عاقبت را خواهانم.

پاسخ

سلام عليكم. از لطف شما ممنون هستم.