• وبلاگ : مدهامّتان: علوم و معارف قرآن و حديث
  • يادداشت : حرمت غصب طرح هاي تحقيق
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + saeed 
    با سلام و عرض ادب خدمت استاد محترم.
    طرح تحقيق «تفسير فراتاريخي قرآن با تکيه بر ديدگاه علامه طباطبايي و آيت الله معرفت» بسيار جالب و مهم و کاربردي است. بنده چيزي شبيه به اين طرح را از زبان يکي از اساتيد خود که انساني والا و باتقوا بوده و همانند شما مخالف اين سرقت‌هاي علمي هستند، شنيدم. البته نه به عنوان طرح، بلکه به عنوان بحث کلاسي. ايشان از شاگردان آيت الله معرفت بوده و اين مطالب را هم از آيت الله معرفت و علامه طباطبايي نقل مي‌کنند.
    حرف من اين است استاد، همه کساني که طرح‌هايي شبيه ديگران مي‌دهند لازم نيست که سرقت کرده باشند، ممکن است خودشان به اين ايده رسيده باشند. البته با نظر جنابعالي کاملا موافقم و اين کار را يک عمل ناجوانمردانه و يک سرقت بزرگ مي‌دانم.
    انشاءالله موفق و مؤيد باشيد. التماس دعا
    پاسخ

    سلام. سخن من اين است كه اين ايده اين طرح را من به دانشجو دادم و حتي طرحش را خودم به انگشتان خودم نوشتم و گروه هم آن را به نام من تصويب كرد؛‏اما خصم، طرح من را به نام ديگري ثبت كرد. چنين كاري بي شك خلاف اخلاق و شرع و قانون است و اقدام خصم گناه و جرم بزرگي تلقي مي شود. موفق باشيد
    + ld 

    تو را ز کنگره عرش مي‌زنند صفير

    ندانمت که در اين دامگه چه افتادست


    پاسخ

    ما هم پيوسته خواهان آن هستيم كه به صفير عرشي لبيك بگوييم. منتها لبيك به آن را به امتحان در اين دامگه منوط كرده اند.
    + مدافع مظلوم 

    به نام حق

    ما که قبلا دانشجوي دکتر بوديم ميدانيم ايشان تمايلي به راهنمايي پايان نامه نداشنتد که بخواهند مزاياي ان را بدست اورند، خدمت عباس هم عرض ميکنم امام علي (ع) فرموده است: جامعه به ظلم باقي نميماند.

    + حسيني 


    به نام خدا وبا سلام

    خدمت جناب عباس عرض مي کنم استاد تنها نيست ما داشجويان که قصد داريم با ايشان پايان نامه داشته باشيم ، هستيم هم دردفاع از ايشان وادامه دادن راهشان ، ما از مطالب ايشان الگو خواهيم گرفت براي زماني که مسئوليتي را برعهده گرفتيم هم خود ظالم نباشيم وهم در مقابل ظلم سکوت نکنيم و بازبان اعتراض از مظلوم دفاع کنيم . متشکرم.

    + سلام 
    از خواندن مطلب متاثر شدم اميدوارم به سزاي اعمال خود برستد
    ضمنا جناب عباس شايسته تر بود با ادبيات مناسب تري با آقاي دكتر صحبت ميكردند
    پاسخ

    از لطف شما ممنون. خداوند به شما توفيق بيش از پيش عنايت فرمايد.
    + عباس 

    شما يک نفر نمي تواني شرايط فرهنگي و علمي را اصلاح کني يعني نميذارن جامعه همين است بايد قبول کني خواهي نشوي رسوا همرنگ جماعت شو همرنگ نشي رسوات مي کنند به خاطر همين مي گم خودت را خسته نکن
    پاسخ

    تلقي من اين است كه ما براي آسودن زندگي نمي كنيم. من تصور مي كنم، نبايد ظلم پذير باشيم و اين ظلم پذيري ماست كه ظالمان مجال ظلم پيدا مي كنند. هر كسي بايد با قلم و قدم و زبان و هر وسيله اي كه دارد، بكوشد،‏نقش مثبتي در زندگيش ايفا نمايد.
    + عباس 
    بي کاري اين قدر جوش مي زني خصم تو که نميان اين را بخونن
    براي خودت مي نويسي؟ فايده نداره ان ها کار خودشان را مي کنند به فرضم بخوانند خوشحال مي شوند شما را به واکنش وادار کردند ان ها به کار خودشان ادامه مي دهند حالا چه بنويسي چه ننويسي خودتو خسته نکن
    پاسخ

    سلام. من براي خصم نمي نويسم. خصم اگر گوشش به حرف منطقي بدهكار بود، كارش به اينجا نمي كشيد. من براي تنوير افكار عمومي و اصلاح شرايط فرهنگي و علمي مي نويسم. گاهي وقتي نقدي صورت نمي گيرد، برخي تصور مي كنند، كارشان بي عيب است و عين حق و اسلام و رسم اهل بيت(ع) است. اهداف من بالاتر از به چنگ آوردن چند پايان نامه است. من اساساً تمايلي به راهنمايي پايان نامه ندارم. مبارزه با حق كشي در اين زمينه براي من بيش از يك سوژه نيست. موفق باشيد
    + ..... 

    به نام خدا وبا سلام

    با اين اقدامشان دانشجو را بيچاره مي کنند وتا ابد نفرين دانشجويان را به دنبال خود خواهند داشت اگر چه از ترس در برابرشان نتوانند فرياد برآورند خداوند از آنها نگذرد .