• وبلاگ : مدهامّتان: علوم و معارف قرآن و حديث
  • يادداشت : شبهه اعجاز علمي در قرآن(7)
  • نظرات : 2 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ع 
    باسلام وخسته نباشيد
    من کارشناسي ارشد علوم قران و حديث هستم مي خواستم موضوع پايان نامه من تکرار و مشابهت در قران باشه به نظرتون اين مو ضوع در حد يک موضوع جالب برا پايان نامه ميشه
    پاسخ

    سلام. راجع به تکرار پايان نامه نوشته شده
    + بي نام 
    جناب استاد توي دانشگاه ما در مقطع دکتري بيشتر اساتيد ما رو مجبور مي کنن تا براشون يک مقاله پژوهشي به اصطلاح مشترک چاپ کنيم بدون اينکه در موضوع، نوشتن مقاله و حتي پس از نوشته شدن در مطالعه آن مقاله سهمي داشته باشن وگرنه نمره نمي دن جالبه همه شون هم فوق العاده ظاهر الصلاح اند.
    پاسخ

    چه عرض کنم.
    + هادي 
    سلام من دانشجوي دکتري علوم قرآني هستم و علاقه من به مسائل زباني و ادبي قرآن مي باشد و دوست دارم موضوع پايان نامه ام در اين زمينه باشد ولي برخي مي گويند اين موضوعات قديمي شده و بهتر است به موضوعات جديد و مورد نياز بپردازيد خواستم نظر شما را جويا شوم و اگر موضوعي مد نظرتان هست لطفا معرفي نماييد
    پاسخ

    سلام. شما بايد با راهنمايي استاد راهنمايتان به انتخاب موضوع بپردازيد. موضوعي که من معرفي کنم، مبتني بر مطالعات خودم است و تحقيق آن براي ديگران دشوار و ناهموار است و لذا اساسا مورد تصويب قرار نمي گيرد.
    + محمد 
    با سلام
    لطفا متن کامل نقد همکارتان را بر روي سايت بگذاريد و يا براي بنده ايميل کنيد
    با تشکر
    پاسخ

    به نام خدا و با سلام. متن کاملش همان قسمت نقل قول از ايشان است. همه را در کنار هم بگذاريد، صورت کامل نقد ايشان به دست مي آيد. موفق باشيد.