چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ امينه 
با عرض سلام و ادب و احترام
چگونه مي شود از برگزاري همايش ها و فراخوان هاي مقالات با خبر شد. بنده بسيار مشتاقم در اين زمينه فعاليت داشته باشم. تشکر.
پاسخ

سلام. عضو گروه قرآن دانشجو شويد.
+ رستمي 
سلام استاد.لطفا حرفاي منو تا انتها بخونيد.من داشنجوي ارشد علوم قرآن و حديث دانشگاه فردوسي هستم.با رتبه 11 وارد مقطع ارشد شدم ولي متاسفانه بعد از تموم کردن کلاسهاي درس با بهترين نمرات 3 ترم پيايپي هست ک فقط پايان نامه رو انتخاب ميکنم بدون اينکه هيچ کاري انجام بدم.
تمام دليلم براي تاخير ترس از ورود به انجام تحقيقه!!با اينکه ذاتا آدم ضعيفي نيستم و هروقت تو کاري وارد بشم به بهترين نحو انجامش ميدم اما اين بار...
متاسفانه بسياري از اساتيد هرگز کمکي در انتخاب موضوع و روشن شدن مساله نميکنن.همه چيز رو به من دانشجو محول ميکنن و ميگن وظيفه اته!! ولي ما ک يه عمري فقط ياد گرفتيم درس بخونيم و امتحان بديم و هرگز با نحوه ي تحقيق و ... آشنايي نداريم جز همون تحقيق هاي آبکي ميان ترم!!! حالا چطور بايد يک تنه اين بار رو به دوش بکشيم؟
خيلي وقتها به وبلاگ خوب شما سر ميزنم و مطالبتون رو ميخونم.تمام پستهايي که راجع به طرح پايان نامه و ... گذاشتيد رو ميخونم و استفاده ميکنم.هميشه حسرت داشتن استادي مثل شما رو ميخورم که اينطور با سعه ي صدر به سوالات دانشجوهاتون پاسخ ميديد و به معناي واقعي يک استاد راهنما هستيد استاد!! نه فقط يک استاد راهنماي دکوري!!ببخشيد که مزاحمتون شدم ميدونم که استادي چون شما وقتش خيلي تنگ و با ارزش و گرانبهاست.ولي استاد فقط ميخوام اگر ممکنه ايميل شما رو داشته باشم تا هر از چندگاهي از شما راهنمايي بگيرم.قول ميدم ک خيلي مزاحمتون نشم.
گاهي ميام اينجا و عنوان رساله هاي راهنمايي شده شما رو ميخونم تا بلکه چيزي به ذهنم برسه!فقط استاد وقتم خيلي تنگه.فقط يک ترم.موضوعي در ذهن دارم ک ميخوام باهاتون در ميون بذارم.اگر براتون ممکن شد لطفا برام ايميل بزنيد تا آدرس ايميل شما رو داشته باشم.در پناه خدا باشيد.
pooneh313@yahoo.com

پاسخ

سلام. ايميلم در وبلاگ هست. شما يک آيه چالشي را بگيريد و در تفاسير به ترتيب تاريخ تدوين بررسي کنيد.
+ سروش شهرياري نسب 
با سلام خدمت استاد محترم اين گروه يک گروه خود جوش است که توسط يک سري از دانشجويان و فارغ التحصيلان رشته ي علوم قرآن و حديث راه اندازي شده است. با هدف تبادل اطلاعات علمي دوستان و همچنين ايجاد يک اتاق گفته گو به جهت تحليل مسائل مربوط به قرآن.
با توجه به استقبال بالاي دانشجويان از وبلاگ جناب عالي اين فرصت را جهت عضو گيري دوستان غنيمت شمردين

اجرکم عند الله
پاسخ

سلام. اجر شما هم نزد خدا محفوظ باد
+ سروش شهرياري نسب 
گروه تلگرام (حلقه علمي علوم قرآني ) گروهي متشکل از اساتيد، دانشجويان و فارغ التحصيلان رشته ي علوم قرآن و حديث مي باشد
که با هدف
1-طرح مطالب قرآني ناب
2- تحليل مسائل مربوط به قرآن و حديث
3-بيان و بحث و بررسي درباره ي مفاهيم و آموزه هاي قرآني و علوم قرآني
4- معرفي و اطلاع رساني از آثار و بيان اخبار قرآني جديد
5- و..
فضايي را جهت تحليل و طرح مباحث قرآني به وجود آورده است که به حول و قوه ي الهي اميدواريم مطالبي که دوستان به اشتراک مي گذارند مفيد و سازنده و در جهت کمک به ارتقاء علمي و فهم بهتر آموزه هاي قرآني تمامي دوستان گردد


مدير گروه سروش شهرياري نسب
جهت ثبت در گروه يک پيامک خالي به شماره زير ارسال کنيد و يا و يا روي لينک زير در تلگرام کليک نماييد

09391553769


لينک گروه در تلگرام
https://telegram.me/joinchat/06df74ad0223635e26cb6b5974394951
کاربر گرامي، سلام
در تاريخ جمعه 94 تير 5 نوشته شما با عنوان قرآن پژوهي برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب زهرا.م و دبير سرويس آن روشن تر از خورشيد بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
+ محسن چه 
استادسلام
شما در اين مصابحه گفتيد موضوعات مشترک بين قران و علوم ديگر مي تواند موضوع قران پزوهشي باشد!!!! چه طور اين امرمي تواند باشد در حالي که اگه کل گزاره هاي قران را جمع کنيم که بتواند اشتراکي با علوم داشته باشد حتي به 500 گزاره هم نميرسيم آيا با اين مقدار گزاره که بعضا مطالب ساده ايي هم هست مي شود ديالوگي بر قرار کرد؟ آيا اين سخن شما عدول از سخنان قبليتان نيست که قران تناسبي با علوم جديد و دستاود هاي بشري چه در حوزه انساني و غير انساني ندارد!!!!!!
پاسخ

سلام. مراجعه به قرآن، نه به اين جهت است که از طريق قرآن، حقايق علمي کشف شود؛ بلکه به اين جهت که حقايق قرآني به کمک علوم کشف شود. براي مثال، ما وقتي آيات نجومي را بر علم نجوم جديد عرضه مي کنيم و در مي يابيم که موافق علم نجوم جديد نيست، براي ما کشف خواهد شد که قرآن طبق نجوم جديد سخن نگفته است؛ بلکه طبق نجوم قديم سخن گفته است.