ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ masoome 
سلام دوست عزيز
بنده در حد توانم و با فکر خودم جواب ميدم
سوالم از شما اينه که چرا بايد همه ي پيش فرض ها رو کنار بگذاريم؟ بنظر مي رسه که لازمه خواندن و استفاده از قرآن قائل بودن به يکسري اصول و مباني است. که طبق آيه 2و3و4 بايد براي پذيرفتن سخنان اين کتاب پيش فرض هايي رو داشته باشيم. يعني استفاده از قرآن فرع بر پذيرفتن اصول و مباني دين است.
و اگر هيچ يک از اين پيشفرضها رو نداشته باشيم و بخواهيم کاملا برون ديني اين کتاب رو بپذيريم مي توانيم با خواندن تاريخ و دانستن اينکه پيامبر قبل و بعد از پيامبري خود صداقت داشتند و با اخلاق بودند، به اين نتيجه برسيم که پيام قرآن که همان اعتقاد به خالق قادر يکتا و روز قيامت و عمل صالح است درست و جاودانه است.

+ بلواسكاي 

جوابهاي شما تکرار مکرر حرفهاي آخونها بود. با اين نوع نگرش راهي به جايي نخواهيد برد. در واقع نوشته هاي دانشجوي ذکر شده شبهه نيست بلکه حرف دهها ميليون ديگر است که متاسفانه جرات ابراز آنرا ندارند. بشر قرار است ميليون ها سال ديگر زندگي و پيشرفت کند و جواب سوالات اساسي خلقت را پيدا کند. اين خيلي ساده لوحانه است که پاسخ سوالات همه آماده باشد و ابتدايي ترين جوابها پاسخگوي سوالاتي باشد که بشر با پيشرفت هاي شگرف خود در آينده بايد جستجوگر آنها باشد.