ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ lمحسن آرمين 
جناب نکونام عزيز
سلام
متأسفانه در سايت خود جايي براي گفت و گو و يا شنيدن سخن مخاطبان در نظر نگرفته‌ايد يا شايد بنده نديدم خوشحال مي‌شوم راهنمايي فرماييد اگر کسي حرفي داشت چگونه به سمع مسؤلان سايت برساند. به هر حال بنده براي اين منظور از اين قسمت استفاده کردم. مطلب شما در باره نظريه ابوزيد متأسفانه ناقص است. شباهت ظاهري اين نظريه حداقل به روايت آقاي خلجي با نظر حضرتعالي نبايد موجب تعجيل در تأييد آن شود. تصور نمي‌کنم لوازمي که آقاي خلجي براي نظريه ابوزيد برشمرده‌اند مورد تأييد حضرتعالي باشد و اما در باره مقاله بنده در باره گزارش آقاي خلجي در باره نظريه مرحوم ابوزيد اندکي عجله فرموديد. زيرا آن چه تا کنون در سايت جرس منعکس شده تنها بخش اول و مقدماتي مقاله بنده است. من هم در اين مورد با شما موافقم که مقصود مرحوم ابوزيد يا آقاي خلجي ا زگفتاري بودن قرآن ملفوظ بودن يا مکتوب نبودن نيست و نيز همچون شما معتقدم برخي از منتقدان محترم به اين نکته توجه کافي نکرده‌اند. ادامه مقاله اينجانب اين ابهام را مرتفع خواهد ساخت از اين رو نيازي به توضيح بيشتر نمي‌بينم. در عين حال البته با نظر شما در باره گفتاري بودن قرآن موافق نيستم توضيج اين نکته نيز در همان مقاله آمده است خوشحال خواهم شد اگر پس از انتشار کامل مقاله از نقد و پاسخ شما به آن بهره مند شوم
ارادتمند آرمين
پاسخ

سلام عليکم. نظر بر اين که در هر پست، مطلب محدودي را مي توان آورد، مجال نقد ديدگاه ابوزيد نبوده است و من ان شاء الله در پست هاي ديگر نقد خودم را مي آورم. نقل ديدگاه ابوزيد هرگز به معناي تأييد آن نيست؛ چنان که بدان تصريح کرده ام که برخي از مطالب منسوب به او غير قابل قبول يا مبهم است. به هر حال از مطالب شما استفاده خواهم کرد و از اظهار نظر شما تشکر مي کنم.