آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ امير 
با سلام
بنظر ميرسد بهنر بود در بررسي اين نظريه از خود آيات قرآن هم استفاده بيشتري ميشد به هر حال تعبير به کتاب از قرآن کريم مطلبي نيست که براحتي و با ادعاي اينکه ( زماني بر قرآن کتاب گفته شده بود که هرگز صورت کتبي نداشته است. به علاوه سبک قرآن هم مانند کتاب، مبوب نيست؛ بلکه بسان مجموعه اي از خطابه هايي است که طي بيست و سه سال دعوت پيامبر(ص) خطاب به عرب حجاز ايراد شده است.)
نميتوان براحتي ردش کرد .علاوه برآن خطاب خداوند به پيامبر در سوره قيامت که ميفرمايد لا تحرک به لسانک لتعجل به ... فاذا قراناه فاتبع قرانه ميتواند دليل روشني باشد بر عدم گفتاري بودن زبان قرآن کريم
پاسخ

به نام خدا و با سلام. ملاحظه تمام سوره هاي قرآن از گفتاري و شفاهي بودن و به عبارت دقيق تر خطابه اي بودن آنها خبر مي دهد. همين آيات مياني سوره قيامت، خود از بهترين شواهد گفتاري و خطابه اي بودن سوره هاي قرآن است. اين آيات هيچ ربطي به آيات صدر و ذيلش ندارد و فقط مرتبط به حالت پيامبر(ص) به هنگام دريافت آيات همين سوره است. سوره قيامت بسان سخنراني يک خطيبي است که در ميان سخنراني اش، امري خارج از موضوع سخن، نظر او را جلب مي کند و او را ناگزير مي سازد، راجع به آن سخني بگويد؛ مثل اين که ملاحظه مي کند، مخاطبش سر و صدا مي کند و خطيب خطاب به او مي گويد: خاموش باش. آيات مياني سوره قيامت، نظير خاموش باش اين خطيب است.