ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ دانشجو 
استاد گرامي سلام.در وبلاگ شما جستجو کردم و عناوين و برخي مطالب را خواندم و لذت بردم و استفاده کردم.ديدم برخي دانشجويان از جنابعالي در مورد پايان نامه مشورت خواستنه اند و شما پاسخ مرحمت فرموديد.
خواستم من هم همين کار را بکنم اما نميدانستم سؤالم را بايد دقيقا در چه بخشي مطرح کنم بنابراين با عرض پوزش اينجا مطرح ميکنم.
استاد گرامي در طول سالهاي تحصيلم همواره از مباحث اعجاز بلاغي و بياني قرآن گريزان بودم اما به تازگي کتابي در مورد زيبايي شناسي قرآن خوانده ام که نظرم به اين موضوع جلب شده است!البته مباحث کمي برايم سنگين است اما به آن علاقه مند شده ام.
در نظر دارم اگر بشود سوره اي از قرآن را انتخاب کنم و به عنوان پديده اي زيبا شناختي در آن نظر کنم و جنبه هاي زيبايي لفظ و معنا و ارتباط بين آيات را بررسي نمايم.انتخاب بنده سوره ي الرحمن و يا يس و يا يوسف است.
خواهشمندم بفرماييد آيا اين موضوع قابليت کار دارد؟
و جنابعالي چه سوره اي را بدين جهت پيشنهاد ميکنيد؟
در ضمن بنده دانشجوي ارشد علوم قرآن و حديث دانشگاه فردوسي مشهد هستم.زبان انگليسي ام متوسط و زبان عربي ام تقريبا خوب است.معدل بنده هم در دوران کارشناسي 18 و در دوران ارشد بدون احتساب پايان نامه 17 شده است.و البته وقت خيلي زيادي براي کار ندارم اما دوست دارم تمام تلاشم را بکنم.
با تشکر فراوان.
پاسخ

به نام خدا و با سلام. من ذهنيتي روشني از زيبايي شناسي قرآن ندارم و لذا نمي توانم راجع به موضوع انتخابي شما اظهار نظر کنم. برايتان آرزوي توفيق مي کنم.