سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدهامّتان: علوم و معارف قرآن و حدیث

شهادات صادقانه اعضای گروه قرآن دانشجو بر کذب بودن اتهامات

نظر به جوسازی گسترده ای که بر ضد اینجانب شده، بر خود لازم دیدم، اطلاع رسانی کنم. برخی به اینجانب نسبت داده اند که در وبلاگم یا گروه قرآن دانشجو به القای اندیشه های الحادی و توهین به مقدسات پرداخته ام. دو وبلاگم به نام های مدهامتان و عشق الهی قابل دسترس است و می توانید مراجعه فرمایید و صحت و سقم اتهامات را دریابید؛ اما در گروه قرآن دانشجو، اینجانب نامه ای به اعضا نوشته ام و تا کنون 40 نفر ایشان پاسخ داده اند و همگی این اتهامات را کذب شمرده اند. من برای این که بسا پاسخ دهندگان راضی به ذکر مشخصات نباشند، پاسخ آنها را با حذف مشخصات در ذیل می آورم:

اصل نامه

تقاضای گواهی اعضای محترم قرآن دانشجو    ‎

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ کَتَمَ شَهادَةً عِنْدَهُ مِنَ اللَّهِ وَ مَا اللَّهُ بِغافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُون‏ (بقره، 140)؛ و کیست ستمکارتر از آن کس که شهادتى از خدا را در نزد خویش پوشیده دارد؟ و خدا از آنچه مى‏کنید غافل نیست.

اعضای محترم گروه قرآن دانشجو

سلام علیکم

نظر به این که این روزها اینجانب از سوی کسانی که خلاف واقع به ایشان انعکاس یافته، متهم شده، به این که در گروه قرآن دانشجو به القای مطالب الحادی و موهن و توهین به مقدسات پرداخته است؛ نظیر تعابیر الحادی و کفرآمیز درباره «الله»؛ اهانت به پیامبر اسلام(ص)، حضرت امیر المؤمنین(ع)، امام حسن(ع) و حضرت سید الشهداء(ع)؛ تحریف قیام عاشورا و نسبت های موهن به آن؛ توهین به امام خمینی و رهبر معظم انقلاب، لذا از اعضای محترم گروه تقاضا دارم، بیان فرمایند که آیا چنین اتهاماتی را تأیید می فرمایند؟

شهادت اعضای محترم می تواند، حقایق را برای آنان که طالب حقیقت اند، آشکار نماید.

با سپاس

جعفر نکونام

April 11

                     بنام خدا

" واذا جاءکم فاسق بنباء فتبینوا"     

        از شگفتی های روزگار یکی این است که اندیشمندان دلسوزان   نو اندیشان پاک دامنان و... همواره از سوی بی هنران ، کج اندیشان و نادانانی که نافهمی و بی سلیقگی خویش را به دین و انسانیت نسبت می دهند؛ مورد اتهام بوده اند.

 و گرنه چه جای سوظن است درآن مواردی که امکان کسب یقین ، به راحتی ممکن است؟!!

البته کسانی که محرک این جریانند می دانند که موجی روان تر از احساسات جوانانی که حاضرند برای دفاع از عقاید خویش هرگونه رنجی را بر خود تحمیل کنند؛ یافت نمی شود.

کتاب های دکتر ، نظراتشان در دو وبلاگی که دارند و متن های ارسالیشان به گروه قرآن دانشجو که تمامی اعضا دریافت می کنند و نقطه نظراتشان در تمامی سخنرانی ها و گردهمایی ها و ... در دسترس است وبه روشنی گواهی می دهد که ایشان دارای چه دیدگاهی هستند.

 خداوند در قرآن می فر ماید " بگو پناه می برم به خدا از... شر حسود، زمانی که حسادت می ورزد"   و خدا نیز بهتر می داند که اگر حسادت کسی بجنبد، واقعا جز آغوش الهی پناهی یافت نمی شود ... چرا که انسان حسودی که دست در دست شیطان ، حرکت می کند؛ به کمتر از نابودی ، رضایت نمی دهد.

دکتر عزیز!

من از تلاش مغرضانه و یا نا فهمی حسودان و بد دلان و متحجران تعجب نمی کنم بلکه از کسانی که در مسند قضاوتند در عجبم که آیین داوری نیاموخته اند!

به سهم خویش گواهی می دهم که از روز آشنایی با افکار دکتر نکونام گرامی و معزز، هرگز تلاشی از جانب ایشان در موارد سخیف اعلام شده ندیدم و بلکه همت ایشان در جهت شفافیت و به اندیشی نسل جوان است ...که اگر قراراست به تکرارآنچه گذشتگان محترم شیعی دریافته اند بسنده کنیم؛ چه جای پژوهش و دانش اندوزی!؟

به راستی همراه این سوال برایم مطرح بوده است که این گونه زمزمه ها از چه کانونی و با چه انگیزه ای بر می خیزد و هدفش چیست؟ من که جز به حسادت ناشی از بخل و نفهمی و عجز ، به چیز دیگری نرسیدم.

خداوند همه ما را هدایت کند و انصاف و دیده بینا ببخشاید.

دکتر نکونام اگر صلاح بدانید میتوانیم به بالاترین مسئول دانشگاه ایمیل بزنیم و این گواهی ها را ضمیمه کنیم و یا از اتهام زنندگان درخواست ارئه مدرک برای اثبات ادعایشان را داشته باشیم.

امیدوارم بخشی از هجمه علیه شما از کم کاری ما نبوده باشد.

خداوند شما را حفظ کند.

تمام متن را در اینجا ملاحظه فرمایید.