سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدهامّتان: علوم و معارف قرآن و حدیث

راه اندازی گروه علمی و پژوهشی «قرآن دانشجو»

 گوگل امکانات سومندی دارد که از آن جمله ایجاد گروه برای تبادل اطلاعات است. در اینجا یکی از این گروه ها به نام «قرآن دانشجو» معرفی می شود.

این گروه برای تبادل اطلاعات علمی و مباحث پژوهشی میان دانشجویان ارشد و دکتری و فارغ التحصیلان این مقاطع در رشته علوم قرآن و حدیث و دیگر رشته های مشابه که علاقه به تبادل اطلاعات و برگزاری مباحث تخصصی قرآنی و حدیثی دارند، راه اندازی شده است. امید است، در این گروه پژوهشیان در رشته های قرآنی و حدیثی گردهم آیند و همکاری های علمی و  پژوهشی سودمندی را برقرار نمایند. یکی از دشواری های دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی عدم تجربه لازم در زمینه پژوهش و نگارش پایان نامه ها و رساله های خودشان است. انتظار است که اعضای گروه در این زمینه به یاری همدیگر بشتابند. 

با عضویت در این گروه می توانید هر گونه اطلاعات علمی را در حوزه علوم قرآن و حدیث برای اعضا بفرستید یا دریافت کنید.

نظر به این که هدف از راه اندازی این گروه تبادل اطلاعات تخصصی و پژوهشی است، تأکید می شود، حداقل شرط عضویت که دانشجوی کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث و دیگر رشته های مشابه  است، رعایت گردد.

کسانی که دارای شرط مذکور هستند و تمایل دارند، در این گروه عضو شوند، می توانند، نشانی ایمیل خود را در کادر سمت چپ وبلاگ یادداشت و تأیید کنند. بعد از تأیید پیامی به ایمیل ارسال خواهد شد و به عضویت گروه در خواهند آمد. 

توجه: چنانچه از این طریق نتوانستید، عضو شوید، تقاضای عضویت خود را از طریق ایمیل یا قسمت نظرهای شما در وبلاگ به مدیر گروه اطلاع دهید تا به عضویت شما اقدام شود.